با ویژگی ها و کاربرد اجاق های داخلی آشنا شوید

تبلیغات

با ویژگی ها و کاربرد اجاق های داخلی آشنا شوید


فر توکار یکی از جدیدترین انواع فر سناپویان  است که در اکثر آشپزخانه های حرفه ای یافت می شود. این نوع فر در کابینت و دیواری قرار می گیرد، روی کابینت نمی نشیند.

طراحی و ساخت فر توکار بسیار زیبا و پرکاربرد است و به راحتی با دکوراسیون آشپزخانه هماهنگ می شود. مدل های موجود این فر در بازار استیل، شیشه و مدل های ترکیبی استیل و شیشه ای می باشد.

هنگام انتخاب فر توکار مناسب به اندازه آن برای آشپزخانه توجه کنید. فرهای موجود 60، 70 و 90 سانتی متر عرض دارند. ظرفیت این نوع فر معمولا بین 51 تا 76 لیتر است. متوسط ​​ظرفیت اکثر کوره های فردی 60 لیتر است. حجم کل داخل فر ظرفیت نامیده می شود و ربطی به ابعاد فر ندارد. گاهی اوقات فر ابعاد بزرگتری دارد اما ظرفیت آن کمتر از فر کوچکتر است.

کاربرد کوره های توکار

دو نوع فر وجود دارد: برقی و گازی، اما فرهای برقی کارآمدتر هستند. در واقع، این روزها، اجاق گازهای داخلی به ندرت ساخته می شوند و یافتن این نوع دشوار است، اما نسبت به قیمت، ارزان تر خواهد بود. فرهای گازی در حین پخت به دلیل کمبود اکسیژن خاموش می شوند، بهتر است زیر یا پشت فر را باز کنید یا در هنگام پخت درب فر را نیمه باز بگذارید. این نوع فر باید قبل از پخت گرم شود تا به دمای مطلوب برسد. اما فرهای برقی بهتر عمل می کنند و حرارت را در مخزن فر برای پخت بهتر پخش می کنند. این نوع پخت نسبت به فر بادی زمان کمتری دارد و می توان در حین پخت را برای جلوگیری از هدر رفتن غذای داغ و بوییدن غذا بسته کرد.

فر توکار

برخلاف فر گازی که برای روشن یا کم کردن فر نیاز به حجم دارد، فر برقی را می توان با یک لمس روشن کرد. سرویس فرتوکار بوش

اجاق های توکار دارای سیستم تمیز کننده حرارتی هستند.با افزایش دمای داخل فر، چربی به خاکستر تبدیل می شود و تمیز کردن را آسان تر می کند. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا از فر به راحتی و ایمن استفاده کنید.

پیشرفته ترین اجاق ها دارای سیستم ایمنی کودک هستند که برای افراد دارای کودک کوچک توصیه می شود.

در کل اگر قصد خرید فر توکار را دارید باید به محصولات فوق و همچنین برند سازنده بودن و وجود گارانتی و گارانتی محصول توجه کنید و دفترچه راهنمای فر را مطالعه نمایید. اولین. . خریدن





مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.